Thursday, April 21, 2011

rasa itu....

bila org xmemahami apa yg kita rasa...
memg susah utk org faham kita...
dan aku...
x expect pon org fhm aku...
kita semua sama..manusia...

aku....manusia gak....
ada hati dan ada perasaan....
ckupla harapan yg kau nak berikan...
aku mohon...aku minta tolong....
jgn letakkan secubit atau sebesar zarah harapan pada aku..

aku takut...takut....takut...
jgn buat aku ciptakan sayang itu...
aku tak mahu...aku enggan...
dan aku TAKUT.....

di sebaliknya...aku manusia biasa...
aku perlukan teman disisi...
aku perlukan kasih syg & perhatian itu...
tp sekadar sandaran sahaja..
bkn utk jangkauan hubungan yg pasti...

aku tahu ini takkan berkekalan...
ia akan dtg dan pergi...
dtg dgn penuh kesenangan dan pergi tinggalkan kesengsaraan
bagi aku....
aku tak mahu rasa sakit itu lg...
aku dh puas rasa sakit itu...

dan utk kesekian kalinya....
pagi ini....airmata aku jatuh lg....
aku tahu utk telan segalanya amat payah..
pada siap utk aku luahkan segalanya...
airmata jd peneman aku utk teruskan hidup ini..

No comments:

Post a Comment