Wednesday, May 4, 2011

entry dh bsawang..huhuhuh


ouwhhhh....hilang segala masalah bila melihat kedua-dua "kuih apam" kesayangan ni...yg sorang si cantik manis + gedik Qistina yang sekarang dh jadik kakak cuz akk long aku dah amik anak angkat..Tu dia si comel itam manis Dhiya Sofea...Inilah alasan utama untk balik weekend sekarang n bila aku dh kat rumah,aku akn paksa mak aku utk ambil budak 2 org ini bawak dtg rumah.Huhuhu...sgt HEART budak dua org ini...

yelah,selepas Danish diangkut balik kg di Perak memangnya aku sgt rindukan budak2...Yelah kalau dulu alasan utama untuk bkejaran balik setiap hujung minggu adalah untuk memanjakan budak botak Danish...tp selepas dia dihangkut balik kg kat Perak terusan aku jarang balik weekend...lebih selesa menghabiskan masa kat Hostel...Sebab itu aku awal cuti sem akn dtg ini aku akan pulang bersama dengan ibu Danish ke Perak..mahu lihat budak botak kesayangan aku yg dh pandai makan durian..oh my!!!huhuhu...

mgu lepas tidak melepaskan peluang utk ke Book Fair di PWTC...itu pun selepas merengek memujuk mama utk pergi ke KL...mokcu ngn pokcu aku bersama dengan anknya berdua pun ikut skali cuz nak pg wedding kat Gombak..sampai sesat2 jalan...nak balik pon blh sesat...drp perut dh kenyang melantak nasi minyak terus leh jd lapar balik...huhuhu...then kitaorg singgah Sentul cuz nak naik tren dari sana..xblh nak bawa kereta e PWTC cuz jalan sgt2 jem...so,kitaorg ajak mak andak Mala join skali cuz kebetulan LRT station tu dekat ngn rumah dia...

                                         
comel x?ni sepupu aku...xsilap umur 19 kot...anak pada mak andak Mala...sorry pd adiknya Ekin cuz xpat nak jumpa haritu cuz dia kerja..


inilah mak andak Mala aku...comel cam ank dia jugak...mak andak ni jenis open minded and leh layan lah kepala kite..pak andak aku pun jenis ok jugak...

alhamdulillah banyak gak buku2 yang aku dapat rembat hari tu,..semua itu atas dasar duit makcik Rohani..hehehe..kopak mama ye..huhuhuh...btw,tq sooooo much mama...


* actually entry ni dh bsawang...huhuhuhuh

No comments:

Post a Comment