Monday, March 28, 2011

:)

Assalamualaikum....

erm...esok bakal berlangsungnya program subjek...perjalanan program alhamdulillah semua hampir selesai...aku dh boleh menghela nafas lega..thanx byk2 pd yg byk membantu...maaflah pd sesiapa yg kena marah ngn aku ke kena tengking ke...pastu aku lak mintak itu ini..maaf banyak2 ok...yg buruk itu dtg dari aku sendri dan yg baik itu dari Allah swt...

actually kesibukan aku ini dah beri peluang pd aku utk lupakan segala apa yg terjadi dlm diri aku baru2 ini.Alhamdulillah....walaupun tak dpt nk melupakan segalanya,sekurang-kurangnya perasaan kecewa dan sedih itu berkurangan....dan pd kawan2 kat cni dan jugak adik2 yg di sini, terima kasih byk2 atas semangat dan nasihat yg korang beri pd aku..appreciate sgt2...aku ni bkn kuat mane pun...kememey je lebey aku nie..

timetable utk final dh release..aku bru pg intai2 je kt board fakulti..coz cnfirm ade pertukaran nanti..so mls nak salen dlu..hopefully ade lah gap kan...final kali ni aku kena buat betul2 n yakin dgn diri aku..study kena gile2 lah..aku ni bkn jenis prepare awal...aku lebih suke last minute cuz itu wat aku lebih ingat...aku nk target 3.00 sem nie...dah masuk sem 3 nie..so kena lah struggle skit...

No comments:

Post a Comment