Friday, March 25, 2011

Nak g Bandau Melaka

morning!!!!!!
"woit bgun laaaa" hahahaha itu sms yg aku text pd bdk2 yg nk ikut g Melaka hari nie...
aku yg gatal plan nk g Melaka coz kebetulan aku takde class n nak release tension sket..
aku ajak wawa,dila ngn si mek...

Malam td dh la tido lewat coz dila n wawa dtg bilik aku...
dila sebagai AJK ICT utk program kelolaan aku ngn din kena kerah tenaga buat brochure + tag utk program...
aku ni blh je suruh dia buat kt rmh dia..tp aku ni kdg2 ketelitian aku lain mcm....nak org buat depan aku..huhuhu
sabar je ah dila yer sebab akk request itu ini pd design kamu...

wawa plak duk melayan novel Cinta 3 Suku yg aku pinjam dari bdk rumah atas...
mengekek dia ketawa...
serius dowh!!novel tuh memg best..nti aku wat review psl novel tuh...

semlm emosi agk terganggu...hopefully hrnie oklah erk...nak g jenjalan nie kot..
mesti mau happy2...

Satu lg,agk risau dgn perjalanan program subjek Usuluddin yg akan berjalan rabu depan...actually paper project dah lulus pun ( itu pun setelah berkali-kali direject pihak Akademik...biasalah pilih kasih!!! )cumeaku agk risau hal2 lain...surat2 xsettle lg...cenderahati pun diaorg xbeli lg...xpelah slow2...aku nk kerah diaorg pun aku ni bkn jenis suke nk arah2 org sangat...xpela..harap semuanya ok...

oklah~~~nak pergi mandi...n siap2...

p/s : actually entry tergendala b4 pergi..ni dh blik bru edit blik..hahaha

No comments:

Post a Comment