Tuesday, March 22, 2011

the current situation....


masa utk struggle dh tiba...
tinggal 3 mgu je lg nak ke final...
aku ada 3-4 presentation yg msih belum settle...
tgu turn nk present...
then ade 2 asgmnt yg tgh otway...
huhuhuhu....
byk gile kerja nak kena wat nie...
hopefully benda2 ni leh settle b4 final...
mengharap sgt final kali ni aku dapat score...
xdpt dekan pun takpe tp atleast pointer 3.00....
Insyallah...

Btw,td dpt bad news from my fren...
ade sorg kawan aku kena tangkap ngn polis..
urine kantoi ngn drugs...
hurm...bilelah korg nk brubah kan..
umor korg bukan main mude..
ingat2lah Tuhan....

Alhamdulillah cuz aku tak lagi terjebak ngn diaorg...
melepak ngn diaorg pun aku taknak dah....
biarlah aku tinggalkan diaorg dengan kenangan2 pahit yg telah tercipta dlu...
dah masuk thun kedua aku menjadi 'orang baru' + life baru...
aku makin tenang + bahagia...


No comments:

Post a Comment