Friday, March 18, 2011

Semoga berbahagia hingga ke syurga.....Yang Baik2 utk Kalian....


esok majlis perkahwinan mereka
ini dia pasangan bahagia kekal akhirnya....
dua2 kawan saya....
akhirnya tercapai impian mereka utk hidup bersama...
saya gembira dgn mereka....
moga2 mereka akan berkekalan hingga ke syurga...
itu doa saya untuk mereka...

saya berani mengaku dia kawan sehidup semati saya...
byk susah payah yg saya dan dia lalui bersama...
dari zaman jahiliyyah kami sampailah ke fasa perubahan kami...
saya sayang dia mcm adik-beradik saya...
walaupun dia keras kepala tapi kadang2 dia orang yg blh lembutkan hati saya...
saya taw dia ikhlas dgn saya....
payah nak dgr dia ckp bukan2 tentg saya...
dia byk support saya....dlm segala segi pun...
kami selalu bgurau...
gurau kami kasar2....
tapi kami xpernah tluka dgn gurauan itu....

Terima kasih pd dia kerana beri saya peluang itu....
walaupun impian ini saya simpan dlm hati....
saya nak dia tahu yg sememangnya niat saya utk pakaikan inai waktu perkahwinan dia tercapai...
dan terima kasih sekali lagi kerana pilih saya utk jadi pengapit...
saya rasa terharu sangat....
kalau blh saya nak tlg mcm2 lg utk majlis dia...
tp ini sahaja yg saya mampu...
tapi pengorbanan dia pd saya terlalu besar...
sebab dia selalu ade dgn saya tak kira apa jua situasi...

Susah nk ungkapkan brapa nilai kasih sayang saya pd dia...
mungkin pyh utk saya luahkan...
tapi saya takkan lupakan setiap inci pengorbanan dan kasih sayang dia...

kini,doa yg dapat saya titipkan utk mereka setiap kali usai solat...
saya sentiasa mharapkan agar Tuhan pelihara hubungan mereka...
saya nak mereka sentiasa bahagia....
saya mahu hidup mereka dihiasi dgn putera puteri yg comel...
Semoga yg baik2 untuk kalian berdua...

Muhd Faiz & Hanim 19032011

No comments:

Post a Comment