Wednesday, March 23, 2011

Serabut.....

tibe rasa serabut menjengah....byk urusan yg perlu diselesaikan namun aku still in slow motion....nak siapkan slide Personaliti,slide Psikologi Islam...tak masuk lg asgmnt Psikologi SOsial + Psikologi Islam yg nk kena submit b4 Final..Final tgal 3 mgu lg....Minggu depan lak program subjek..aku jd Timbalan Pengarah tp dah aku mcm jd semua AJK...semua aku nk kena buat...maybe sebab cara aku tak suke nk arah2kan org..kauorang pon bkan suke nk kena arah kan...

minggu ni berbelah bagi nk balik atau tidak...mama takde mgu ni cuz nak g KL ada kursus...kalau aku balik confirm menonggeng2 aku wat taik mata...kerja2 aku mesti x selesai..entahlaaa....aku serabut...memg nak buat sesuatu yg blh lepaskan beban kt kpala nie...

aku taw....aku cube nak sekat airmata yg nak gugur ni...huh~~~memg berat..teramat berat..aku cube utk bersabar semampu yg blh..Insyallah....


  • Aku mohon agar Allah swt beri aku kekuatan utk menempuh hari ini...aku tak nak org sekeliling taw yg aku dlm kesedihan....

No comments:

Post a Comment