Sunday, March 27, 2011

mood swingsss.....

mood : rasa nak tumbuk muka org dinding....
situasi : period pain laaaa + kerja belambak...

actually mood kurang stabil sejak mlm td..bukan ape...dengan masalah "keperempuanan" yg baru menjengah petang semalam tambah plak dengan urusan program yg masih belum settle buat aku rasa high blood pressure...yang sorg ckp nak mcm ni..yg sorg lg ckp nk mcm tuh..wei penat laaa nak dgr...maybe korg semua blh luahkan pendapat korg cume korg xleh nak manage benda tuh..senang cite korg ni ckp je blh...tgn xblh nak jalan...

perangai aku...aku xsuke nk harap sgt pd org cuz aku tak nak benda tu xleh jln smoothly...xkire dr ajk yg kecik2 pun aku akan pantau menda tuh...aku nk amik tahu...kalau x,aku akn risau giler..nak harap pada Pengarah Program, dia tak blh nak bg komitmen sgt cuz situasi yg dia hadapi..so everything atas bahu aku...bukan nk mengeluh ke ape ke...cuma nk luahkan ape aku rasa..

waktu meeting semua blh bg pendapat..tapi nak gerakkan menda tuh?semua sembunyik..itulah budaya yg aku nampak kt KUIM ni...cubelah bg pendapat pastuh gerakkan sendri..xpyh harap pd org len...sama2 wat semua benda...

aku mintak maaf lah klu ade sesiapa yg terasa dengan apa yg aku ckpkan...aku dh xblh nk teruskan menaip sebab aku rasakan pressure aku makin tinggi..nti lain plak yg kluar...

p/s : cube menenangkan hati dan perasan...Ya Allah berilah aku kesabaran,ketabahan serta kekuatan utk aku handle program dan juga handle ahli2 jawatankuasaku...Amin,....

No comments:

Post a Comment